Rozmaitości
pioro

Przedstawiamy - Comptoir des Cotonniers

Moda dla Mamy i CórkiModa dla Mamy i CórkiComptoir des Cotonniers to marka dla matek i córek podkreślająca najważniejszą więź bliskości. Poprzez generacje, bez względu na wiek - nawet kilka pokoleń kobiet znajdzie w ofercie CdC rzeczy dla siebie.
Firma powstała w 1995 roku. Założona została przez rodzinę Elicha. Tony Elicha, założyciel marki, miał już duże doświadczenie w branży odzieżowej. Przez 30 lat zajmował się pret-a-porter - w latach 70. ubiegłego stulecia założył Nelson Jeans i Ve Bene, w 80. zajmował się dystrybucją produktów Jackson Family, a w latach 90. zarządzał Gaultier Jeans. Swój nowy projekt nazwany Comptoir des Cotonniers dokładnie przemyślał. Postanowił sprzedawać modne ubrania i dodatki dla kobiet w wieku 20-40 lat. Pierwszy sklep powstał w Paryżu.

Momentem przełomowym firmy był rok 1997. Wtedy Georgette Elicha wpadła na pomysł stworzenia oferty dla matek i córek, które będą mogły kupować odzież w tym samym sklepie i nie będą wyglądać, jak klony. Idea była genialna i stała się podstawą firmy, jej tożsamością i filozofią. Z początku agencje reklamowe nie wierzyły w pomysł rodziny Elicha uważając, że żadna z córek nie będzie chciała wyglądać, jak jej mama i na odwrót. Nie rozumieli jednak pomysłu. Nie chodziło o imitowanie i sprzedawanie tych samych rzeczy różnym grupom wiekowym, a o wspólne spędzanie czasu. To właśnie proponowała firma Comptoir des Cotonniers - wspólne zakupy matki i córki podczas, których obie znajdą coś dla siebie. Klientki szybko przekonały się do pomysły. Polubiły markę CdC za to, że oferuje rzeczy dla kobiet w rożnym wieku i nie stara się zacierać między nimi różnic.

Ta prosta, ale genialna filozofia jest doskonale łączona ze strategią marketingową. Początkowo w reklamach marki występowały modelki udające rodzinę, później jednak zaczęto organizować konkursy dla matek i córek, które cieszą się ogromną popularnością. Laureatki zostają twarzami marki, biorą udział w sesji reklamowej i pokazie mody podczas Paris Fashion Week. Firma organizuje też konkursy literackie, kucharskie, sponsoruje zawody tenisowe matek i córek oraz wydaje płyty CD z muzyką łączącą pokolenia. Comptoir des Cotonniers chce podkreślać bliskie są relacje matki i córki.

Kolekcje są potwierdzeniem idei bliskości. W ofercie marki matka z córką znajdą podobne rzeczy, ale w różnych fasonach. Mogą kupić te ubrania w tym samym stylu, czy trendzie, ale dopasowane do wieku. Nic na siłę - nie ma odmładzania ani postarzania, ale jest też element bliskości. Wiele rzeczy bliskie sobie kobiety mogą pożyczać od siebie i zestawiać je w różny, charakterystyczny dla siebie, sposób.

Francuska firma Comptoir des Cotonniers oferuje ubrania dla kilku pokoleń nowoczesnych kobiet. W ciągu 15 lat działalności firma stała się ulubionym sklepem wielu matek i córek. Asortyment obejmuje odzież i dodatki. W 2005 roku marka wprowadziła do oferty ubrania dla dziewczynek w wieku 4-12 lat, a dwa lata później linię akcesoriów - zegarków i biżuterii. Produkty charakteryzują się wysoką jakością, która wpływa na cenę. Produkty nie są tanie, ale z pewnością warte swojej ceny. Rzeczy są robione z najszlachetniejszych materiałów.

mat: lula.pl

powrót powrót



 
Supermodel.pl - portal o modzie modelingu i modelkach. Najnowsze informacje ze świata mody, ciekawe artykuły. Moda w pigułce, porady modelingowe, moda, modeling, modelki, moda, modeling, modelki
Mapa strony  |   FAQ  |   Reklama  |   Polityka prywatności  |   Regulamin  |   Kontakt      
Copyrights © Supermodel.pl 2009